Ervaringen

TT.2023.099

Ouders omschrijven Ter Tolne als een fijne plek waar kinderen met plezier heen gaan. Wij delen graag wat ervaringen van ouders en leerlingen.

Mijn kind gaat met plezier naar school!

Ouder

Alles en iedereen is hier vrolijk en vriendelijk. Vragen worden snel opgepakt en opgevolgd.

Ouder

Ik voel mij als ouder erg begrepen. Ook mijn kind is erg gelukkig in de klas en met de juffen.

Ouder

Fijne betrokken leerkrachten maken onderwijs ontzettend leuk en plezierig.

Ouder

De leerstof is op de leerling is afgestemd. Dat geeft uitdaging.

Ouder

Er wordt goed les gegeven

Leerling

We gaan goed met elkaar om en dat vind ik fijn

Leerling

Door hoe dingen worden uitgelegd, begrijp ik het wel

Leerling

Er is een hele leuke speeltuin en leuke juffen!

Leerling

Als er iets is, wil iedereen helpen en de juffen luisteren goed naar je

Leerling

Maak kennis met het team

Het team van Ter Tolne is hecht en betrokken. Teamleden zijn stuk voor stuk enthousiaste professionals met kennis van zaken. Wij staan open voor iedereen. Onze multiculturele identiteit vinden wij vanzelfsprekend.

Aanmelden kennismaking

Je bent van harte welkom voor een rondje door de school. De directie laat je de hele school zien en vertelt ondertussen alles wat je maar wilt weten over Ter Tolne.

Onze missie en visie

Wij willen kinderen voldoende goede bagage meegeven en een positieve, open, nieuwsgierige blik op de wereld.