Stichting OcTHO

TT.2023.063

Ter Tolne is een van de acht openbare basisscholen die onder het bestuur van stichting OcTHO vallen. Met 95 medewerkers werken we elke dag vol energie samen om zo’n 800 leerlingen in een veilige omgeving optimaal op het vervolgonderwijs voor te bereiden.

Onder het motto ‘Samen EigenWijs’ kiest OcTHO er bewust voor om vanuit de eigenheid van elke school en elke kern in de gemeente Tholen samen te werken aan goed openbaar onderwijs voor alle kinderen. Het is belangrijk dat kinderen, ouders en leerkrachten zich elke dag welkom voelen op onze scholen. Vanuit deze positieve grondhouding geven we iedereen steeds weer een nieuwe kans om het beste van zichzelf te geven.

Samen EigenWijs

Bij OcTHO werken we samen en maken we gebruik van elkaars talenten en kwaliteiten. Met elkaar gaan we voor goed onderwijs. We leren van en met elkaar, zijn ambitieus en weten wat we willen. Door de omgang met de ander en de wereld om ons heen, en door kritisch naar onszelf te kijken, worden we steeds wijzer. We hebben lef, houden van vernieuwend denken en handelen, en tonen ondernemerschap. Bovendien durven we ons daarbij kwetsbaar op te stellen. Zo zijn wij Samen EigenWijs.